Protokół z zapytania ofertowego na 1/ZO/2022 dotyczącego: zakupu ekologicznych kalendarzy jednodzielnych wraz z wykonaniem projektu i dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 9/ZO/2021 dotyczącego: zakupu kalendarzy z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 8/ZO/2021 dotyczącego; przeprowadzenia profesjonalnego, 45- godzinnego kursu asystenta nauczyciela przedszkola z elementami udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach oraz rekrutacji uczestników i poradnictwa zawodowego
Protokół z zapytania ofertowego nr 7/ZO/2021 dotyczącego: przeprowadzenia profesjonalnego, 45-godzinnego kursu pracownika administracyjno- biurowego z elementami kadr i płac w Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach oraz rekrutacji uczestników i poradnictwa zawodowego
Protokół z zapytania ofertowego nr 6/ZO/2021 dotyczącego: przeprowadzenia profesjonalnego, 40-godzinnego kursu pracownika administracyjno-biurowego w Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach oraz rekrutacji uczestników.
Protokół z zapytania ofertowego nr 4/ZO/2021 dotyczącego: wykonania pucharów i medali dla laureatów oraz uczestników Charytatywnego Turnieju Piłki Nożnej wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 3/ZO/2021 dotyczącego: wykonania roll-up’a promocyjnego dla Stowarzyszenia LGD Ziemia Lubawska oraz tablicy reklamowej dibond wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 2/ZO/2021 dotyczącego zakupu: kubków reklamowych, reklamowych baniek mydlanych dla dzieci, ekologicznych długopisów promocyjnych, reklamowych kubków termicznych, promocyjnych kół do pływania dla dzieci, bawełnianych toreb reklamowych, breloków miarek promocyjnych, koszulek reklamowych z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 1/ZO/2021 dotyczącego wykonania roll-up’a promocyjnego dla Stowarzyszenia LGD Ziemia Lubawska z gotowego projektu graficznego wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 11/ZO/2020 dotyczącego: zakupu kalendarzy z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 10/ZO/2020 dotyczącego zakupu opału drzewnego – pelletu wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 9/ZO/2020 dotyczącego przeprowadzenie profesjonalnego 40-godzinnego kursu stolarskiego, w trybie weekendowym, w Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach.
Protokół z zapytania ofertowego nr 8/ZO/2020 dotyczącego zakupu toreb papierowych z własnym nadrukiem wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 7/ZO/2020 dotyczącego wykonania roll-up’a promocyjnego dla Stowarzyszenia LGD Ziemia Lubawska z gotowego projektu graficznego wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 6/ZO/2020 dotyczącego zakupu selfie-stick’ów promocyjnych z własnym nadrukiem z doręczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 5/ZO/2020 dotyczącego zakupu składanych szczotek do włosów z lusterkiem z nadrukiem własnym wraz z doręczeniem do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 4/ZO/2020 dotyczącego zakupu noży wielofunkcyjnych-scyzoryków kieszonkowych z własnym nadrukiem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 3/ZO/2020 dotyczącego zakupu bidonów reklamowych z własnym nadrukiem z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 2/ZO/2020 dotyczącego przeprowadzenia profesjonalnego, 40-godzinnego kursu makijażu, w trybie weekendowym w Centrum Aktywności Lokalnej w Wielkich Bałówkach.
Protokół z zapytania ofertowego nr 1/ZO/2020 dotyczącego zakupu opału drzewnego – pelletu wraz z dostawą i rozładunkiem w Siedzibie Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 28/ZO/2019 dotyczącego: zakupu kalendarzy z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego,
Protokół z zapytania ofertowego nr 27/ZO/2019 dotyczącego wykonania statuetek uczestnictwa i wyróżnienia na XII Przegląd Kabaretów HiHi HaHa wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
Notatka do protokołu z zapytania ofertowego nr 24/ZO/2019 z dnia 31.10.2019 r.
Protokół z zapytania ofertowego nr 26/ZO/2019 dotyczącego zakupu długopisów z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem zamówienia do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 25/ZO/2019 dotyczącego wykonania plakatów, zaproszeń, identyfikatorów oraz czeków na XII Przegląd Kabaretów HiHi HaHa wraz z dostarczeniem zamówienia do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 24/ZO/2019 dotyczącego wykonania smyczy z nadrukiem na XII Przegląd Kabaretów HiHi HaHa wraz z dostarczeniem zamówienia do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 23/ZO/2019 dotyczącego zakupu notatnika z własnym nadrukiem wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 22/ZO/2019 dotyczącego zakupu nośnika pamięci – pendrive – z własnym nadrukiem na opakowaniu, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 21/ZO/2019 dotyczącego zakupu opału drzewnego – pelletu wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 20/ZO/2019 dotyczącego przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych oraz zasady konkurencyjności dla uczestników Forum LGD Warmii i Mazur
Protokół z zapytania ofertowego nr 19/ZO/2019 dotyczącego przeprowadzenia szkolenia z zakresu aktualizacji przepisów i prezentacji wymagań w zakresie monitoringu i ewaluacji LSR
Protokół z zapytania ofertowego nr 18/ZO/2019 dotyczącego przeprowadzenia szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych dla uczestników Forum LGD Warmii i Mazur 2019
Protokół z zapytania ofertowego nr 17/ZO/2019 dotyczącego zapewnienia noclegu, pełnego wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej wraz z udostępnieniem sprzętu multimedialnego na potrzebę realizacji Forum LGD Warmii i Mazur.
Protokół z zapytania ofertowego nr 16/ZO/2019 dotyczącego zakupu promocyjnych bloków biurowych z własnym nadrukiem z dostawą do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 15/ZO/2019 dotyczącego zlecenia czynności wchodzących w zakres prac wykonywanych przez kierownika Centrum Aktywności Lokalnej oraz działań pokrewnych na rzecz Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska
Protokół z zapytania ofertowego nr 14/ZO/2019 dotyczącego wynajmu sprzętu (wraz z jego transportem) niezbędnego do realizacji Spływu Kajakowego
Protokół z zapytania ofertowego nr 13/ZO/2019 dotyczącego wykonania pucharów i medali dla laureatów i uczestników Charytatywnego Turnieju dla Firm i Klubów Sportowych z dostawą do siedziby Zamawiającego
Protokół z zapytania ofertowego nr 12/ZO/2019 dotyczącego wykonania gotowego projektu na roll-up’a promocyjnego dla Stowarzyszenia LGD Ziemia Lubawska wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 11/ZO/2019 dotyczącego zlecenia czynności wchodzących w zakres prac wykonywanych przez kierownika Centrum Aktywności Lokalnej oraz działań pokrewnych na rzecz Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska
Protokół z zapytania ofertowego nr 10/ZO/2019 dotyczącego zakupu zabawki jo-jo z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 9/ZO/2019 dotyczącego zakupu zestawu kredek świecowych w opakowaniu z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 8/ZO/2019 dotyczącego zakupu odblaskowych opasek samozaciskowych, z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 7/ZO/2019 dotyczącego zakupu zamykanych podwójnych lusterek z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 6/ZO/2019 dotyczącego zakupu zestawu karteczek samoprzylepnych, z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 5/ZO/2019 dotyczącego zakupu notesów w zestawie z długopisami, z własnym nadrukiem, z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 4/ZO/2019 dotyczącego zakupu toreb papierowych z własnym nadrukiem wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Protokół z zapytania ofertowego nr 3/ZO/2019 dotyczy czynności wchodzących w zakres prac wykonywanych przez kierownika Centrum Aktywności Lokalnej oraz działań pokrewnych na rzecz Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska
Protokół z zapytania ofertowego nr 2/ZO/2019 dotyczącego przeprowadzenia indywidualnych warsztatów wokalnych dla laureatów II Przeglądu Wokalnego ,,Hej Kolęda, Kolęda!”
Protokół z zapytania ofertowego nr 1/ZO/2018 dotyczącego zorganizowania i przeprowadzenia sesji fotograficznych dla laureatów konkursu fotograficznego pt. ,,Zimowa matka natura w obiektywie”
Protokół z zapytania ofertowego nr 26/ZO/2018 dotyczącego zakupu długopisów z własnym nadrukiem wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego