Na podstawie §7 pkt 1 Regulaminu Funkcjonowania Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, informujemy, iż w dniu 20.06.2022 r. o godz. 13:00 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, w celu zapoznania się i rozpatrzenia złożonych do biura Lokalnej Grupy Działania wniosków w ramach prowadzonych konkursów nr 1/2022 Podejmowanie działalności gospodarczej; nr 2/2022 Rozwój istniejących podmiotów gospodarczych; nr 3/2022 Rozwój standardu infrastruktury turystycznej, kulturowej lub rekreacyjnej oraz poprawa estetyki miejscowości na obszarze LGD.
Miejsce obrad Rady stanowić będzie siedziba biura LGD ZL: ul. Biskupów Chełmińskich 1, 14-260 Lubawa.
Obecność Członków Rady jest obowiązkowa.
Porządek Posiedzenia Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska:
- Przywitanie uczestników przez Przewodniczącego Rady.
- Weryfikacja listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad Rady.
- Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska.
- Wybór Sekretarza Rady.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej obrad Rady.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego zestawienia złożonych wniosków oraz aktualnej dokumentacji konkursowej.
- Informacje o wynikach oceny wstępnej.
- Podjęcie uchwał o zgodności/ braku zgodności z LSR.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego ostatecznego terminu oceny wniosków przez Radnych w systemie POP.
- Zamknięcie posiedzenia Rady LGD ZL.