Na podstawie §7 pkt 1 Regulaminu Funkcjonowania Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, informujemy, iż w dniu 16.10.2023 r. o godz. 14:00 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska, w celu zapoznania się i rozpatrzenia złożonych do biura Lokalnej Grupy Działania wniosków w ramach prowadzonego konkursu nr 1/2023 Podejmowanie działalności gospodarczej.
Miejsce obrad Rady stanowić będzie siedziba biura LGD ZL: ul. Biskupów Chełmińskich 1, 14-260 Lubawa.
Porządek Posiedzenia Rady Lokalnej Grupy Działania Ziemia Lubawska:
- Przywitanie uczestników przez Przewodniczącego Rady.
- Weryfikacja listy obecności i stwierdzenie prawomocności obrad Rady.
- Wybór Sekretarza Rady.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej obrad Rady.
- Przedstawienie przez Przewodniczącego zestawienia złożonych wniosków oraz aktualnej dokumentacji konkursowej.
- Informacje o wynikach oceny wstępnej.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego ostatecznego terminu oceny wniosków przez Radnych w systemie POP (maksymalnie 5 dni).
- Zamknięcie posiedzenia Rady LGD Ziemia Lubawska.